mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

wtorek, 3 lutego 2009

Potworzaste zaproszenia urodzinowe ...

Dzidziusiowe kartki muszą poczekać na sesję fotograficzną ...


W niedzielę mój Kacperro obchodzi 6 urodziny ...
Matko, kiedy on mi tak urósł ???
Przecież dopiero co go urodziłam ...
Ech ...

Jak urodzinki to i zaproszenia ...
Obecnie ulubioną bajką Kacperka jest "Ben 10",
postacie- kosmici obowiązkowo musieli się znaleźć
na zaproszeniach ...
Rysunki to dzieła mojego, już prawie sześciolatka,
a ja starałam się je jakoś oprawić ...
Mało dodatków, ale nic tu niestety nie pasuje, ani wstążki,
ani kwiatki, ani koronki ...

Wyszło nam tak ...







Zaproszenia zostaną wręczone najbliższej rodzinie ...

4 komentarze:

Zielonooka pisze...

świetny pomysł! fajowo wyszło!

Berberis pisze...

świetne!!!! - i super pomysł aby wspólnie wykonać zaproszenia!!!
***
zapraszam do mnie na bloga - czeka dla Ciebie wyróżnienie i zaproszenie do zabawy :)

Magda Łuczak Art pisze...

ja cie... ale zdolniachę masz za syna :)

coco.nut pisze...

świetne zaproszenia!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...