mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

poniedziałek, 9 marca 2009

Kolorowy zawrót głowy ...

Ekspresowe wyzwania na forum idą pełną parą, tym razem temat brzmiał "Kolorowy zawrót głowy" i dodatkowy warunek - zdjęcie w pracy miało być czarno-białe...
Zdążyłam zrobić odbitkę no i powstał LO ...
Wybrałam zdjęcie Emiśki sprzed ok. roku (maj), była już wiosna pełnią kolorów ...
Emisia schowała się w bluszczu, w zacienionym zakątku a z drugiej strony domu była piękna, słoneczna i kolorowa wiosna ...
Dlatego tak to zdjęcie ozdobiłam :)
Mnie się oczywiście podoba, ale ja lubię wszystkie pięć moich scrapków, jak sobie je oglądam to dokładnie pamiętam moment robienia fotki, która jest na nich umieszczona ...
Ale się nagadałam, jak na mnie to wyjątkowo dużo ...

Scrapek wygląda tak:




7 komentarzy:

Unknown pisze...

o rany ile elementów, ehhhh

Nowalinka pisze...

Ale cudny, na zdjęciu śliczna dziewczynka a wszystko w wokół niej takie radosne, te listki, kwiaty, mega kolorowe, świetny scrap!! :))

elka pisze...

Świetny ,naprawde ,taki wywołujący wiosne .Teraz juz napewno przyjdzie

mamuta pisze...

Dziękuję Wam bardzo :*

BETIK pisze...

Piękne zdjęcie i nie mniej śliczna jego oprawa. Dużo optymizmu ma w sobie:)

lilka pisze...

Extra !!!

Anonimowy pisze...

Przepiękne. Pozdrawiam serdecznie
Gizela

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...