mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

czwartek, 30 kwietnia 2009

Kartka-koperta ...

Wczoraj na forum Amber vel Beata Ewa pokazała przepiękną kartkę w kształcie koperty, obiecała kursik (ale dopiero w maju)i dała kilka wskazówek jak to zrobić, z pomocą mojego nieocenionego TŻeta udało się ...

Kartka na 18-stkę, nie wiem tylko czy nie wyszła mi za bardzo babciowo-majtkowa a może romantyczna po prostu, hihi ...





Oczywiście parę błedów sie wkradło, następnym razem będę już wiedzieć na co uważać...

12 komentarzy:

Karola pisze...

Super wyszła! Świetny pomysł!! Wiem, że autor zawsze coś znajdzie, ale ja się błędów żadnych nie dopatrzyłam :))

JaneB pisze...

Jest śliczna. Ja tam błędów nie widzę!

Beata Ewa pisze...

Pieknie Ci wyszla! A jesli sa bledy, to dobrze je ukrylas :-)

JaneB pisze...

Mamuto podziwiam Twoje prace od jakiegoś czasu! Jeśli pozwolisz chciałabym wyróżnić Cię nagrodą BLOG PEŁEN POMYSŁÓW - zapraszam do na mój blog.

agnieszka pisze...

oj ja koło kartki Beaty Ewy też nie przeszłam obojętnie i podobnie jak Ty nie czekałam na kurs...wykombinowałam swoją wersję ;)

Twoja kartka jest Świetna !!!!!!

Bewix - Bea pisze...

świetne - jak kazda twoja pracka!

P.S. jest już kursik na forum scrapkowym :-)

Lili pisze...

Nie widzę żadnych błędów, ani babcinych majtasów. jest śliczna i romantyczna:)

Karola pisze...

Mamutko,wpadnij do mnie po niespodziewankę ;)

BETIK pisze...

świetnie wyszła...:) bez żadnych niedociągnięć... ja tez mam na nią chrapkę...

Alina Anna pisze...

Jak dla mnie - bomba!

OsicaPottery pisze...

Prześliczna i tak na oko "lajkonika" w tych sprawach nie widać żadnych błędów! Narobiłaś mi smaka na takie cuda (podobnie jak Agnieszka swoją wersją kartki)- będę więc polowała na kurs Beaty Ewy.
pozdrawiam

mamuta pisze...

Kochane jesteście, dziękuje za Wasze miłe słowa :*

Może trochę źle się wyraziłam, po prostu po jej zrobieniu pomyślałam, że w paru miejscach mogłam zrobić inaczej :)))

Niezapominajko kursik jest na forum scrapassion

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...