mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

poniedziałek, 4 maja 2009

Album komunijny ...

Chodziłam koło tego albumu dosyć długo i nie umiałam się za niego zabrać ...
Miało być retro i do tego pasować do już kiedyś zrobionych kartek komunijnych- czyli kolory i materiały w jakiś sposób były narzucone ...
Inspirowany Agnieszkowymi albumami, chociaż walczyłam ze sobą, to jej pomysły są po prostu genialne, w końcu chodzi o to, żeby zmieściło się do albumu sporo zdjęć i najlepszym rozwiązaniem jest ozdobić dwa przeciwległe rogi ... a że stemple mam takie same ...
Symbole religijne ze stempli z "Art-pasji" są embossowane srebrzystym pudrem (czego oczywiście na tych "pięknych" zdjęciach nie widać) ...
No nie wiem, dlaczego takie brzydkie zdjęcia mi wyszły, słońce przebłyskiwało ...







Zdjęć tylko parę, bo reszta już całkiem nieudana ...

10 komentarzy:

jaśminowasia pisze...

elegancki, delikatny, śliczny

elka pisze...

Jesli zdjęcia tego nie oddają ,znaczy piekna to nie wyobrażam sobie jakie to jest .Bo dla mnie juz teraz jest cudny

Anitasienudzi2 pisze...

Mamutko trenuj, bo moja MILENKA idzie do komunii za 2 lata :P
pięny!

RosaliaArt pisze...

album piękny, świetnie sobie poradziłaś z tematem :D

coco.nut pisze...

wcale nie jest agnieszkowy, tylko mamutowy właśnie! i bardzo mi się podoba!

Nulka pisze...

o matko! zemdlałam!!!

zacisze szympatart pisze...

A dlaczego zaraz Agnieszkowy? Przeciez między innymi po to zamieszczamy swoje prace aby jedna drugą inspirowała i w ten sposób szlifujemy i udoskonalamy swój warsztat, zresztą po przeglądzie większości logów zawsze mimochodem zroimy coś podonie jak inni...ale sie rozpisałam.
Jedno jest pewne, twoje prace sa rewelacyjne, album jest taki zwiewny i delikatny i....mamutkowy :)

mamuta pisze...

Aleeeee, ja nie napisałam, że Agnieszkowy album :))):*, tylko inspirowany Agnieszkowymi :)), bo taka jest prawda, a jeśli widzicie w nim moją rękę to baaaaardzo się cieszę i baaaaaardzo dziękuję :*, starałam się, żeby właśnie tak było :))

Monika Pazio-Zielińska pisze...

Jestem absolutnie zachwycona tym albumem! Niesamowicie staranny, delikatny - po prostu cudowny!

Kamila pisze...

ja tam nie widze tu inspiracji Agnieszką ;) a jesli to baaardzo niewielką. jest Twój, rewelacyjny, podziwiam !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...