mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

sobota, 17 lipca 2010

Uffff, jak gorąco ...

Gorąco, tropiki ...
Każdy chłodzi się jak może :)
Dzieci nie wychodzą z wody ...
a ja pływam w kuchni razem z tortem, który też bardzo chce spłynąć i podczas robienia musiał się schładzać w lodówce co kilka minut ...
To mój "handmade" na dziś - prezent dla rodziców na urodzinki, będzie go trzeba szybko pożreć :)))





Idę wziąć lodowaty prysznic i chyba, pierwszy raz od niepamiętnych czasów, założę sukienkę :)) ze spodni mogłabym wypłynąć :))
hehe ...

Deszczu, deszczu ... poproszę i Wam życzę :*
papa

9 komentarzy:

Niebiesko_Oka pisze...

Śliczny torcik,
i dzieciaczki z kąpieli zadowolone :).

U mnie była dwugodzinna ulewa z piorunami...
ale słońce nie daje o sobie zapomnieć ;).

Anonimowy pisze...

Torcik zapewne pyszny, ale ja w to gorąco wolałabym raczej lodowy;)

Anonimowy pisze...

tort mistrzowski!

kartkomania.com pisze...

Dzieciaki mają niesamowitą frajdę, tort wygląda znakomicie, a u nas właśnie zaczęło padać ..... i jest czym pooddychać :)

misz-masz barbary pisze...

dzieciaczki mają niezłą radochę i tak patrzę na dno basenu że pewnie mamy taki sam ;)
a tort wygląda bardzo apetycznie

mamuta pisze...

Torcik się udał, pycha :)
Kaś- lodowego nie umiem :)
Bikeflower u mnie przed chwilą spadły 3 krople, burza od dwóch dni krąży, krąży i nic ... tylko parówa nieziemska ...

Barbaro te baseny toi hit lata, dobrze wydane 200zł :)))

Dzięki dziewczyny za komentarze :*

lilavati pisze...

ja do tego towarzystwa w wodzie i przy arbuzie chętnie bym dołączyła :) torcik śliczny, ale niekoniecznie :)jak to dobrze, że dziś jest czym oddychać!

Jolinek pisze...

genialne pikczersy:)chłodek mam nadzieję już do was dotarł:)

Bo pisze...

genialne foty
tort, sadzac po wygladzie, nie zdarzyl sie rozplynac
za to zaloze sie z rozkoszy podniebienia rozplywali sie wszyscy naokolo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...