mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

wtorek, 17 sierpnia 2010

Hello Kitty :)

Dzisiaj moja Emilka kończy 4 latka, oczywiście nie obyło się bez zaproszeń :)
W tym roku nie było problemu kogo na nich umieścić:)
Emi uwielbia Hello Kitty, dzięki bajeczce z tym słodkim kotkiem udało nam się całkiem nieźle przetrwać ospę, którą Emi przechodziła nad morzem :)


Wykorzystałam papiery z ILS oraz stempel "Zaproszenie" z Lemonade
Nieróżowe zaproszenia urodzinowe :)







Wszystkiego najlepszego córuniu :*

Miłego dnia :)

19 komentarzy:

Barb Słomińska - Mucia pisze...

śliczne zaproszenia :)

sto lat dla małej! :)

Anonimowy pisze...

świetne, u mnie (czyli u Martynki)to już h2o, najlepsze żczenia urodzinowe!
jaśinowasia

lilavati pisze...

śliczne, zawsze podziwiam liczbę jednakowych prac :)

Encza pisze...

Cudne !!! Moja córcia by sie w nich zakochała - też jest fanką Hello Kitty:)
pozdrawiam:)

Karolina pisze...

Cudne!
Słodziuchne:)

Colorina pisze...

słodkie:) najlepsze życzenia urodzinowe dla Córci:))

kartkomania.com pisze...

śliczne zaproszenia

Bożena Bo-Art pisze...

Śliczne, słodziutkie zaproszenia :)
Wszystkiego najlepszego dla córeczki :)

Manualnie.pl pisze...

Bardzo ładne:) Zdrówka i radości dla Córy:)

joyanna pisze...

Sto lat dla Emilki :)
Moja Zuza też ma dziś urodzinki tyle że 2 :)

noomiy pisze...

Może nie różowe, ale śliczne, wdzięczne i dziewczęce :)
Najlepszego dla córci :*

jolagg pisze...

cudowne zaproszenia...
100 lat dla małej solenizantki!

asica.p pisze...

piękne!!ściski dla córci!!!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Świetne zaproszenia - dziewczęce, a nie przesłodzone :)

Maugo pisze...

100lat:) zaproszenia swietne:)

OriBella pisze...

Prześliczne i urocze:)))

doreen pisze...

how cute!
very sweet.

greetz doreen

Anna Zaprzelska pisze...

Świetny pomysł!

coco.nut pisze...

nieróżowe, niemniej słodziakowe ;) że tez mnie się córeczka nie trafiła... :D wszystkiego naj dla Emilki!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...