mamuta.pl

sklep.mamuta.pl

Etykiety

niedziela, 4 grudnia 2011

Mini warsztaty

W minionym tygodniu miałam przyjemność poprowadzić mini warsztaty dla dzieci z klasy mojego syna, Kacperka. Dzieciaki robiły kartki świąteczne na konkurs organizowany w MDKu. Pracowaliśmy na materiałach ze sklepu Scrap Pasja. Drugoklasiści mieli okazję do sprawdzenia swoich sił w wycinaniu i wytłaczaniu maszynką BS, wykrawaniu ozdobnymi dziurkaczami itp.

Poniżej kilka fotek






Gotowe prace- wszystkie kartki zrobione według własnych pomysłów,
nic nie podpowiadałam :)

12 komentarzy:

magdalenardo pisze...

Śliczne karteczki!
Wspaniały pomosł z tymi warsztatami dla dzieci :)

angeluS pisze...

piękne !
pozdrawiam i zapraszam do siebie

Anonimowy pisze...

Zdolne dzieci,kartki śliczne.Pozdrawiam.

ewkiki pisze...

Świetne warsztaty!I karteczki rewelacyjne:)

Alicja w krainie papieru pisze...

śliczne karteczki i zdolne dzieciaki :)

[Kasia] pisze...

Całkiem sprawnie wyszły im te kartki ;)

Zapraszam na candy ;)

Ludkasz pisze...

świetne karteczki :)Pogratuluj dzieciakom:)

Natolin pisze...

Piękne kartki wyszły!! Ja w piątek też miałam warsztaty z drugoklasistami - robiliśmy bombki decoupage :)) Ale dzieciaki szalały, że hej - bo u Was, to chyba bardzo spokojnie było :)))

Tusia Lech pisze...

Cudne zajęcia!!

coco.nut pisze...

świetne prace!!!

ale mojego BS to bym nawet trzecioklasistom nie udostępniła do samodzielnej obsługi... ;)

Kamila pisze...

super :) ja w zeszłym tygodniu kartkowałam z pierwszakami z klasy mojego Bartka :) Dzieciaki są niesamowite, a ich radość po skończonej pracy - bezcenna !! Tylko u mnie to było wykonanie kartki wg gotowego wzoru ;) Dużo prościej znaczy ;)

omiljena pisze...

Oj, z takimi materiałami, takim sprzętem, to dla dzieciaków raj pracować.

Cudowne prace!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...